Informacja dla Rodziców – Umowy Obiadowe na rok szkolny 2025/2026
Szanowni Państwo,
uprzejmie informujemy, że umowy obiadowe na rok szkolny 2025/2026 należy dostarczyć do portierni szkoły lub przesłać drogą mailową  na adres intendenta w formacie PDF lub skanu.
Obiady wydawane od 08.09.2025 r.
Prosimy nie przesyłać zdjęć umów.
Z przyjemnością informujemy, że od września 2025 r. w jednostkach objętych Gdańską Platformą Edukacyjną wdrażamy nowy system informatyczny, który usprawni obsługę spraw związanych z opłatami, stołówką oraz magazynem. Zmiana ta ma na celu zwiększenie wygody, przejrzystości i dostępności informacji dla Państwa – rodziców/opiekunów.
Nowe rozwiązanie umożliwi m.in. szybkie dokonywanie płatności online, zgłaszanie nieobecności dziecka, a także bieżący dostęp do jadłospisu i historii rozliczeń.
Oto główne korzyści wynikające z wdrożenia nowego Systemu:
  • Dostęp do aplikacji mobilnej – możliwość korzystania z systemu w dowolnym czasie i miejscu, również z telefonu.
  • Łatwiejsze płatności – szybkie i bezpieczne opłacanie należności online.
  • Dostęp do historii opłat – możliwość sprawdzenia, co zostało opłacone i kiedy.
  • Zgłaszanie nieobecności dziecka – wygodna funkcja online bez konieczności dzwonienia do placówki.
  • Podgląd jadłospisu – bieżący dostęp do menu stołówki z poziomu aplikacji.
  • Powiadomienia i przypomnienia – powiadomienia o nowych należnościach.
  • Bezpieczeństwo danych – system spełnia aktualne standardy ochrony danych osobowych.
O szczegółach będą Państwo informowani w kolejnych wiadomościach. Udostępnione zostaną Państwu materiały instruktażowe oraz kanały komunikacji umożliwiające kontakt z obsługą klienta.
 
KONTAKT
Intendent
Teresa Dobrosielska
poniedziałek – piątek: 7.30 – 14.00
tel : 506 779 389
e-mail: t.dobrosielska@zsp5.edu.gdansk.pl
 


Rozwiązanie umowy o korzystanie z obiadów.
  1. Pracownik placówki, rodzic/opiekun ma prawo do rezygnacji z korzystania z obiadów.
  2. Rezygnacja z korzystania z obiadów wymaga formy pisemnej na druku.
  3. Rezygnację z posiłków należy zgłosić intendentowi szkoły najpóźniej 5 dni przed końcem miesiąca, w którym uczeń lub pracownik przestanie korzystać z obiadów.
  4. Brak uiszczenia opłaty za obiady nie jest równoznaczny ze złożeniem rezygnacji z korzystania z obiadów.
  5. Jeżeli nie zostanie dostarczona pisemna rezygnacja z obiadów, należność za posiłek zostanie naliczona i będzie podlegać windykacji.
     

Odwołania obiadów zgłaszamy
  1. Wszystkie nieobecności zgłoszone z zachowaniem powyższego terminu będą odliczane od wpłaty za następny miesiąc. Wyjątek stanowi miesiąc grudzień – odpisy za ten miesiąc będą odliczane w bieżącym miesiącu.
Nieobecności niezgłoszone lub zgłoszone po terminie nie będą odliczane.
  1. W przypadku planowanego wyjścia na wycieczki lub inne wyjścia klasowe, w porze wydawania obiadów, odwołanie obiadu zgłasza rodzic/opiekun 2 dni przed planowanym wyjściem lub wyjazdem.
  2. Po zakończeniu umowy o korzystanie z obiadów w stołówce szkolnej, ewentualne nadpłaty placówka przekaże na rachunek bankowy wskazany przez rodzica/opiekuna prawnego/pracownika w deklaracji zgłoszenia na obiady w stołówce szkolnej lub na pisemny wniosek rodzica/opiekuna prawnego nadpłata może być zaliczona na poczet przyszłych opłat (np. akcja lato, nowy rok szkolny).